Wat haal je uit deze test?

De Social Maturity Test is een sector-initiatief van de DDMA commissie Social Marketing. Door het beantwoorden van 29 vragen krijg je als (mede)verantwoordelijke van het social beleid een beeld van hoe volwassen jouw organisatie is als het gaat om de aanpak en omarming van de kansen van social.

Het invullen van 29 vragen kost je ongeveer 15 minuten. Dit is niet niks! Wat krijg je er voor terug:

  • Je organisatie wordt geplot op hoe volwassen zij is als het gaat om social vs. KPI’s, data, content, juridisch, verantwoordelijkheid en kennis. Na 29 vragen krijg je niet alleen een beeld van je eigen organisatie maar zie je ook hoe je scoort t.o.v. de gehele sector!
  • Nu je weet waar je staat, wil je ook weten hoe je een volgende stap kunt maken. Je ontvangt op alle 7 thema’s concrete adviezen hoe je je social aanpak kunt verbeteren. Deze adviezen zijn gebaseerd op de beroepspraktijk van alle commissieleden.
  • Wil je niet alleen digitaal advies maar ook live sparren en vragen stellen over het verbeteren van je social strategie, vink dit dan aan na het voltooien van de test. Je maakt dan kans op het bijwonen van een DDMA Social Elite. Een invitation only bijeenkomst waar de beste marketeers in een Amsterdamse wijnkelder bij elkaar komen om issues aan elkaar voor te leggen. Dit leidt tot een kennis, een waardevol netwerk en de professionalisering van de data driven marketing sector.

Let op! Alleen het DDMA bureau heeft inzage in je antwoorden. Deze informatie geeft DDMA inzicht in de sector en zal alleen op geabstraheerd en geanonimiseerd niveau ingezet worden voor onderzoeksdoeleinden.

Door de sector voor de sector
De social experts van Nederland komen bijeen in de DDMA commissie Social Marketing. Vanuit dit onafhankelijke kennisplatform ontstaan initiatieven als de Social Elites, de Reclame Code Social en nu dus de Social Maturity Test. Wat is hun drijfveer? Deze groep mensen wil vanuit een onafhankelijk platform ‘hun’ sector op een kwalitatief hoger plan tillen. Dit door onderling informatie uit te wisselen maar vooral door hun gezamenlijke kennis terug te geven aan sector.

Over DDMA
Branche organisatie DDMA is een platform van 275 bedrijfsleden die zich inzet voor de ontwikkeling en kwaliteit van de data driven marketingsector. We doen dit al jaren in onze commissies, tijdens bijeenkomsten en door middel van onderzoek. DDMA formuleert kwaliteitseisen en adviseert haar leden welke juridische kaders en kansen er zijn voor datagebruik in marketing. Kijk voor meer informatie over het lidmaatschap op ddma.nl of bel met: 020-4528413.